Holder fortsatt i torsken

Artikkelen er over 4 år gammel

Lofotprodukt satser videre på TV-reklame med en ny film om å "Holde i torsken".

DEL

Opprinnelig publisert i Lofot-Tidende

For ett år siden så den omfattende satsningen dagens lys med flere lokale fjes som løste kriser av ulikt slag med å nettopp holde i torsken.

- Denne gangen er det en tenåringskrise som må lindres med litt torske-holding, melder markedssjef Camilla Beck Sætre i en pressemelding.

Det er reklamebyrået Try som står bak ideen som Lofotprodukt tidligere har mottatt priser for. I fjor vant fiskematprodusenten i Storeidøya Sølvfisken for beste TV-reklame på TV2 i januar.

- Reklamekonseptet «Hold i torsken» har fått mange tilhengere, og vi gleder oss til å vise nok en versjon, forteller markedssjef Camilla Beck Sætre.

Denne gang er filmen spilt inn i Henningsvær og skal vises på TV i august men filmen er allerede tilgjengelig på Youtube.

Artikkeltags