Lofot-Tidende og Leknes FK med ny samarbeidsavtale: – Det er symbol i dette

Alf-Einar Gjertsen (markedsansvarlig i Leknes FK) og Sven-Erik Kristiansen (medierådgiver i Lofot-Tidende).

Alf-Einar Gjertsen (markedsansvarlig i Leknes FK) og Sven-Erik Kristiansen (medierådgiver i Lofot-Tidende).

I dag er det 31 år siden Leknes fotballklubb ble stiftet. Lofot-Tidende har vært en av fotballklubbens sponsorer siden oppstarten, og partene har nå inngått en ny samarbeidsavtale.

DEL

– Vi har vært med Leknes fotballklubb siden dag én, og gleder oss til å fortsette samarbeidet. Vi er glade for å være en del av sponsornettverket til Leknes FK, og har tro på at vi vil spille hverandre gode også i årene som kommer. Leknes fotballklubb satser både på herre- og damesiden, men er en skikkelig breddeklubb som gjør en enorm jobb i breddefotballen. I tillegg er dette ett av de største idrettslagene i Lofoten, sier Sven-Erik Kristiansen, medierådgiver i Lofot-Tidende.

Fornøyd er også Alf-Einar Gjertsen, markedsansvarlig i Leknes FK.

– Vi er kjempefornøyd med at Lofot-Tidende vil være med å støtte oss videre. De har vært en samarbeidspartner i mange år, og vi ser veldig frem til å fortsette samarbeidet. De har kjempegode ideer når det kommer til merkevarebygging, spesielt når man ser hvordan markedet har utviklet seg mot det digitale, sier Gjertsen.

– Det er også symbol i dette, at vi fortsetter det lange samarbeidet. Vi tror vi kan gjøre hverandre gode, legger han til.

Samarbeidsavtalen strekker seg over de neste tre årene.

Artikkeltags